Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv konečného počtu lopatek u hydrodynamických čerpadel
Duda, Petr ; Archalous, Jakub (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o hydrodynamických čerpadlech. Zabývá se popisem měrné energie pro nekonečný počet velmi tenkých lopatek a následnou korekcí na konečný počet lopatek. Část práce je věnována úkazům vznikajících v mezilopatkovém kanále a jejich vlivu na měrnou energii čerpadla. Jsou zde objasněny výpočty korekčních faktorů dle jednotlivých autorů a na závěr jsou provedeny korekce u třech reálných oběžných kol se srovnáním jednotlivých metod.
Design průtokového měřiče paliva
Lakomý, Vlastimil ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je návrh designu krytu na průtokový měřič paliva. Jedná se konkrétně o Coriolisův průtokový měřič paliva, který využívá působení Coriolisovy síly. Návrh by měl splňovat požadavky pro moderní až nadčasový design a měl by podpořit ergonomickou, technologickou a ekonomickou funkci přístroje.
Design průtokového měřiče paliva
Lakomý, Vlastimil ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je návrh designu krytu na průtokový měřič paliva. Jedná se konkrétně o Coriolisův průtokový měřič paliva, který využívá působení Coriolisovy síly. Návrh by měl splňovat požadavky pro moderní až nadčasový design a měl by podpořit ergonomickou, technologickou a ekonomickou funkci přístroje.
Vliv konečného počtu lopatek u hydrodynamických čerpadel
Duda, Petr ; Archalous, Jakub (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o hydrodynamických čerpadlech. Zabývá se popisem měrné energie pro nekonečný počet velmi tenkých lopatek a následnou korekcí na konečný počet lopatek. Část práce je věnována úkazům vznikajících v mezilopatkovém kanále a jejich vlivu na měrnou energii čerpadla. Jsou zde objasněny výpočty korekčních faktorů dle jednotlivých autorů a na závěr jsou provedeny korekce u třech reálných oběžných kol se srovnáním jednotlivých metod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.